søndag den 6. marts 2022

Udflugt og forårsfornemmelser


En spontan tur til Aalborg med Gitte.

Hun skulle hente skuffer.. og vi kunne begge bruge en tur i IKEA...


Ja, vi startede så turen ud ad Viborgvej med et gisp...
Har du set hvad benzin koster?????

I opslaget på Instagram fik jeg så at vide at benzin i Norge koster 22kr!!!!

Vi fik hentet skuffer.
Og kigget på dit og dat i IKEA.
Jeg kiggede bl.a. på billedrammer
Den gallerivæg rumler stadig.
Og det gamle Europa kort på 70x100cm kunne jeg tænke mig at hænge op i krearummet...

Det var en rigtig hyggelig tur.
Vi får også tit snakket en hel masse i bilen.. andre gange er vi bare sammen.


Jeg nyder foråret på gåturene rundt i Holstebro.

Intense farver i krokus overalt.

Solen varmer rigtigt godt nu.


Fuglene har travlt.


Jeg var heldig at spotte 2 Spætmejser.


De et så smukke og det er fascinerende at se dem drøne op og ned ad stammerne...


De har travlt og sidder ikke stille til ære for fotografen!

Jeg havde 3x zoom og de er beskåret...

Desværre havde jeg ikke sat kameraet til høj opløsning!

4 kommentarer:

  1. 22 norske kroner svarer til 16.59 danske, så de er såmænd ikke vildt meget dyrere med det deroppe - den pris skal vi nok snart komme efter 😊
    Vi havde mange spætmejser i på ødegården - jeg nød også at se dem pile op og ned ad træerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare prisen skræmmer 🙈
      Jeg lavede en hurtig veksel og tænkte.. Hvornår er vi deroppe? Det går stærkt lige nu..
      Spætmejser er så fine og adrætte. En fornøjelse at betragte dem 🤩

      Slet
  2. Den anden dag stod benzin på kr. 16,09 og diesel 16,39, og det var de billig steder, hvad var den så ikke på, ude ved Motorvejen, de ligger generelt meget højere. Der tænkes over hastighed, og hvor vi kører hen.

    Med det skønne vejr så er der muligheder for at udforske udelivet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Motorvejspriserne er altid højere! Så der tænkes lige to gange, før man kører på udflugt.

      Marts har budt på vidunderligt vejr efter en lang og regnfuld vinter. Jeg nyder solen og de mange skønne steder rundt om Holstebro 🤩

      Slet