søndag den 29. maj 2022

Broderi i flere stilarter...


Jeg fandt et lille kit frem, købt i sommerferien 2020!
Mit stjernetegn i korssting.

Ledte på nettet efter flere.
Det viste sig at mønstrene var udgivet i Hendes Verden ... for længe siden...
Fandt flere til salg på DBA. nu har jeg mønstre til 6 af de 12...
Ville dog gerne havde fingrene i de sidste 6!


Et hyggeligt lille projekt.

Det skal på en blå taske!


Et andet broderi fra kassen...
er farvelære/farvecirklen fra Tille's


Med krydsede/flettede korssting.


Trods video og vejledning syede jeg forkert i kanten...!

Ommer....


Bogstaver og tal ud for felterne....
kunne jeg også se forkert på....

Ommer...


Jeg er lidt forelsket i de flettede sting.
Det giver en smuk fladevirkning.



Til sidst blev jeg dog færdig...



Og det er tråd nok til mindst en mere...

Det er jo ikke så ringe endda!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar