tirsdag den 26. juli 2022

Fra hedebølge til efterår!


Det blæser en halv pelikan, er overskyet og ikke specielt sommerligt...
Men temperaturmæssigt har jeg det meget bedre...

Jeg har fået 3 tallet syet færdigt


Det skulle lige finpudses!


Baggrunden blev syet med murstenssyning.

Valgte grønne nuancer, som kunne forestille grønt løv.


God kontrast. 
Fint med flere stingtyper.


Kiggede på de store bogstaver

Og farver..

Jeg kan så godt lide de blå fra Schattersyningen.


Fik så pludselig en ide om at bruge mit megamussel til inspiration. 

Bogstavet blev gjort mindre; en fordel at kunne stryge det optegnede væk!

En sløret kopi af kagetallerknen passede i størrelsen.

Der blev tegnet op...

Jeg gik til og fra og betragtede mulighederne...


Var på porcelænsmalekursus hos RC i Århus i 2020. Det var en god oplevelse.


Pennen i min Samsung Ultra mobil skulle prøves af..

Det greb lidt om sig!

Men en fin og nem måde teste sine ideer, før man broderer...


Er spændt på hvor jeg lander med det A!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar