onsdag den 20. juli 2022

Hedebølge!


Ny håndvenlig mus..

Når jeg nu alligevel var i EDB centret Holstebro efter min pc, som havde været på kurophold.



Hvordan/hvornår den ramme knækkede ved jeg ikke.. måske i alt mit flytten rundt.
Men det er nu lige meget...

Nu er den fixet, opdateret og skulle kunne bruges et par år mere....
Ros til firmaet, for god service... og for ikke bare at sælge den bærbare, vi havde snakket om som erstatning, hvis nu...


Testede mus og pc med en qr kode i Excel..👍

Til broderi... Den lille på saksen virker! Men mønstret var.. væk!


Faktisk er det så varmt, at jeg ikke gider brodere...🔥
Jeg sidder bare og venter på, at det går over...❄️
Max 25 grader til mig, tak! 🌡️

Har bare siddet og kigget på tour'en...


Har broderet 2 tallet..


Efter flere runder med farvevalg!



Og flere overvejelser om farver i og omkring 3 tallet...


Fik startet på 3..

Men det fanger mig ikke rigtigt med tællesyning inden i tallet.
Det er sjovere med fri syning..

Måske jeg starter på qr koden ... overspringshandling!

2 kommentarer:

  1. I har haft det meget varmere end vi har haft det her på Sydsjælland, men jeg misunder jer bestemt ikke ... vi har haft en temperatur, så jeg kunne gå og arbejde i haven 😛

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser frem til mere normale temperaturer de næste dage... Ser ud til at I lige får et svirp af heden i morgen...
      Jeg kan virkelig ikke lide de sydlandske grader. Jeg er nordbo!

      Slet