onsdag den 24. august 2022

Farver... og valg... til næste A


Jeg har haft næste alle mine tråddukker fremme..

Lagt dem ud på bordet
Kigget på dem i dagslys og med lyset fra luplampen; såkaldt dagslys..

Indsnævrede udvalget...


Valget faldt på det flerfarvede i .. hindbærrøde?.. nuancer

Der er både intense og provokerende for min blå komfortzone.

Den mørkerøde og de 3 grå er lagt til side... tænker videre...


Den orange og de grå kunne bliver rigtigt gode på den naturfarvet hørlærred....

Måske et @ ...


Jeg fylder ud med fri farveleg...



De 2 grå dukker er foreløbig tænkt brugt til en bund med korsgrund.....


Langsommelighed... 
Nyd processen! 

2 kommentarer:

  1. Puha. Du er langt forbi min komfortzone, hvad tålmodighed angår ... nok lige så meget fordi jeg ikke ved, hvad jeg ville bruge det til, men det har du sikkert en ide om :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Broderiet er hygge og fordybelse.. Langsommelighed.. Det gør ikke noget at det tager tid, for hvor mange broderede ting ha man lige brug for??
      Jeg har en ide om at mine A'er skal på projektposer...

      Slet