søndag den 28. august 2022

Patchwork træf 2022


En skøn tur til Patchwork træf i Middelfart sammen med Gitte.


Begge på jagt efter inspiration. Og der var så meget at kigge på.


Godt sat op og med god plads til at komme rundt mellem udstillinger og stande.


Vi kom da de åbnede, så der var ikke trængsel. 😃

Hos Ribe damerne fik jeg en god snak...og beundrede det smukke, lille motiv i rammen. Så fin en måde at bruge blå stoffer med stjerner til himmel.


Et afsnit med drager...

Farveleg...

Så smukt farvespil, både i glidende nuancer og i kontraster..


Fascinerende power farver!


Og sytekniske finesser.


Store og små ophæng..


Så mange flotte stykker håndarbejde..


Jeg fandt et tæppe hos Bøgelund patchwork.. 

Det tiltaler mig.

Mit tæppe skal have noget med havets farver i sig, lysets glimten i overfladen...  

Jeg grubler videre.....

2 kommentarer:

  1. Det er helt vildt, så flotte mange af de tæpper er! Jeg får en høj grad af præstationsangst, når jeg ser, hvad de kan få ud af nogle stykker stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en nydelse at kigge på al t det smukke håndarbejde. Ja, jeg kan også mærke præstationsangst... Har ikke ambitioner om at matche det blå tæppe med stjerner og takker..eller regnbuetæpperne... Men er dog ret selvsikker på mine egne erfaringer og hvad jeg vil nå frem til; det er bare et langt tilløb!
      Enkle tæpper er også smukke!

      Slet