mandag den 26. september 2022

Min Halo Go luplampe

Jeg købte jo en genopladelig luplampe hos Tille's på messen i Års. 

Den fylder ikke meget, når først den er pakket ud af kassen.


Vejer ca. 700g

30 cm lang, 15 cm bred og 5 cm høj, når den er klappet sammen. 


Kan indstilles i vinkler og drej.

Oplader og ledning medfølger.


Blå led lys kører, mens den lader.

Der skulle være op til 8 timers lys på en opladning. 


Og der er to lysstyrker...


Set ved siden af mine aldrende Prym luplampe.


Glasdiameteren er mindre.


Men den forstørrer mere..


Forsøgt at fange det med kamera!

Først Prym...


Og så Halo Go

Den har et klarere lys..eller mere hvidt lys..

De hedder begge dagslys! Så jeg er spændt på hvilken der er mest behagelig. For jeg har fået behov for godt og klart lys!


Specs på begge..


Nu har jeg syet lidt mere på mit A og brugt Halo Go som lup og belysning. 


Jeg savner ikke den større lup i Prym. Halo Go forstørrer tydeligt og lyset er klart. Ikke ubehageligt skarpt, men effektivt. Farverne står klart frem.

Jeg glæder mig til at bruge min nye luplampe... 😇

Det var godt, jeg forkælede mig selv lidt  😉

2 kommentarer:

  1. Denne Halo Go luplampe får du glæde af både hjemme og på farten

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er allerede rigtig glad for den. Tester hvor lang tid opladning holder... Og broderer på mit røde A...

      Slet