fredag den 7. oktober 2022

Og alt det løse....


Så kom min pakke! 

En stils med magnet.

Fandt en hos Birkely Knipling ved hobbymessen i Års.. Og fik visitkort til Højbjerg Design (også på Facebook), som laver dem.


Skrev lørdag, sendt søndag...


Den er praktisk! Nemt at fange løbske nåle. God til at presse dem ned, så trådene ikke hænger i. Kan holde pindene ud til siden, så de ikke er i vejen...

Jeg har flere stils. I træ og i ben...

Gode hver for sig.


Efterårsløv set fra svalegangen kl 8 🍂🍂🍃🍂

PS! DAO havde bare sat pakken ind i opgangen.. Ikke ringet på, sat ved min dør!!! 🤬 Det er ikke i orden👎

Naboen sendte mig en SMS, da hun var på vej ud.. 👍


Jeg forkælede mig selv.. igen!

Ønskede mig en lille tynd pung til nogle kort, lidt mønter til låger o.l. og et par reservekapitalsedler.


Fandt den lille sorte hos Neye. 20% rabat  den dag 😇


Og fik et stort tak for at handle der og samtidig give penge til cancer forskning.

Den sag kan jeg kun støtte! 🙏


Årsagen til forkælelse var en kontrol høreprøve. Hørekurven ligger næsten stabilt. 


Det store 🌟er, at % for min skelnevne er steget😃 At høresansen er blevet trænet af mine nye høreapparater. Og CI er skubbet langt væk p.t.

Det er da værd at fejre !


Opdagede et godt tilbud på tilbehør i Kvickly reklamen...


Købt! 😇

Passer perfekt til min airfryer.


Jeg fik lyst til at prøve en opskrift med mørbrad, fundet i bogen Airfryer Opskrifter 2.


Lige min morgen udsigt kl 8 i dag. Jeg nyder farvespillet i træernes blade. 


Succes!

Tirsdag lavede jeg mørbradretten i airfryer. Dertil ris og råkost.


Havde godt selskab af mine 2 veninder.

Hygge. Venskab. Samvær og nærvær. 💞


Og maden blev nydt....


Pakke fra Ønskefeen. 🎁

Et farvehjul. Skiven kan drejes...


Som pin. 


5cm i diameter.🎨

Tænker, den skal sidde på en projektpose....


Gik langs Storåen, bag om Kvickly og kiggede over på Vigen. Nu kan man rigtigt se, hvordan sikringen mod oversvømmelse skrider frem.


I græsset stod svampen. Rød og iøjnefaldende 🍄


Onsdag havde jeg 2 "gamle" kolleger til brunch. Hyggelige timer med snak, minder og hvordan går det...


Forresten... Min mørbradret fra forleden smagte også godt dagen derpå! 😋

Nu overvejer jeg næste airfryer projekt 🤔



Ingen kommentarer:

Send en kommentar