søndag den 25. september 2022

Hobby messe i Års


Der var vist 130 stande og noget for næsten enhver interesse. 


Træarbejde, ben og horn, papir, garn, strik, stof, patchwork, 


broderi, dimser og grej, knipling....


Faktisk var jeg overrasket over, hvor mange stande der var med knipling; design og/eller udstyr. 


Der var ikke så mange lige fra morgenen.

Man kunne komme til.. og se.. og snakke og handle.. 😇

Jeg flottede mig med en "ledningsfri" luplampe hos Tille's.

Den har jeg ønsket mig; til brug på kurser rundt omkring.


Turen hjem gik via Skive.

Med et pitstop på rastepladsen lige ved vandet...


Skøn udsigt når man gå op ad skråningen...


Gennem Skive og videre med Struer.

Der er så mange smukke steder langs Limfjordens vige og bredninger. 


Hjemme fik jeg pakket mine indkøb ud...

Hæfter med mønstre til kniplinger..


Forskelligt grej..

Jeg skal dele med Gitte!


Min luplampe..

Den tror jeg bliver et hit både ude og hjemme.
Mere om den, når jeg ghar fået det ladet op og kigget nærmere på den.




4 kommentarer:

  1. Det er en meget smuk tur fra Skive ned over mod Struer. Limfjorden har så meget skøn natur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er et smukt område. Jeg vælger bare sjældent ruten over Skive, Hvalpsund, når jeg kører nord på.. Vaner!

      Slet
  2. Jeg tror knipling er ved at blive moderne igen ... man ser det mere og mere, men det vil først rigtig have langtidseffekt, hvis de unge også tager det op. Lad os se ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser ud til ,at der er en udvikling i gang.. Men enig, de unge skal også ind og genopfinde teknikkerne. Jeg håber det sker!

      Slet