tirsdag den 25. oktober 2022

Delvis formørkelse

 


En lille uges isolation pga. positiv covid test!

Det føltes som en formørkelse.

Sidde og ligge på skift.

Læse på ebogslæseren,  se tv, uden at kunne koncentrere sig om noget!


I dag vovede jeg mig ud på noget, der føltes som en vandretur...

Jeg nåede hen til Lidl og retur.

Brugte endda trapperne, både ned og op 😇


Nu hygges med Søndag.. overvejer at teste hjernen på krydsordene 🤞


Sad også og drømte om at rejse væk... langt væk ⛩️


Nåede endda også at se den delvise solformørkelse.


Jeg var heldig med tilpas skydække til både at se og fotografere... 


Det er fascinerende at se naturens fænomener.

Fotos taget med min Samsung S22 Ultra. 

2 kommentarer:

  1. Både en kedelig og en god formørkelse 😀
    Jeg købte i mange år Søndag primært pga. deres eminente krydserpåtværser ... de bedste i Danmark, syntes jeg dengang. Det er de nok stadig, men jeg gik lidt død i al den krydordsgætning.
    Jeg håber du er ved at være igennem coronasygdommen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Solformørkelsen var en oplevelse.... C-formørkelsen en erfaring!
      Jeg er igennem, men det tager tid at genvinde kraft og kondi!
      Søndags krydsord er blandt de gode.. Og så er der behageligt, blandet læsestof pakket uden om😉

      Slet