lørdag den 8. oktober 2022

Prinsessen på ærten...? og endelig et strikkeprojekt!


Jeg har længe ønsket mig en ny seng!
Den kom i fredags...

Jeg faldt i snak med en sælger fra Sengespinderiet.. 
Fik besøg af en konsulent, som målte og vejede mig. Skannede min ryg; så kunne jeg rigtigt se min tantepukkel!

Efter lang snak og overvejelser bestilte jeg en seng...


Bed goes up, bed goes down, bed goes up, bed goes .....⬆️⬇️⬆️⬇️

Jeg har nydt at sidde mageligt og læse før lyset blev slukket 📖

Der er knæk ved knæene, så jeg ikke rutcher ned..
Man er jo sosa og kender fælderne ved elevation og lejring!

Jeg har sovet godt 😴

Madrassen er dejlig fast, når jeg ligger ned selvom den føles BLØD, når jeg sætter mig på sengen. 

Det er en god investering 💸😉

Fejrede det med æblekage til kaffen 😋


Nyt strikkeprojekt..
Jeg har ofte ondt i håndled, grundled og mellemled..
Fingerløse handsker til at varme kunne måske hjælpe 🤞

Super god grundopskriftmønsterbog fundet på biblioteket 🤩
Garnet... Måske Alva og cashmere? fra kassen....🤔

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye seng! Det er herligt med elevation - det fik jeg også, da vi flyttede til Den Stråtækte 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak 😃 Det er da en skøn luksus med opognedseng 🛏️. Jeg nyder det!

      Slet