onsdag den 3. januar 2018

Heftigt snevejr og herligt samvær

Jeg troede næsten, at vi skulle sne inde i formiddags...
Det sneede helt tæt med store snefnug og alt blev hvidt på kort tid.

Heldigvis gik det over i regn...
og vejene var rene...
så jeg kunne mødes med rejseveninderne.

Vi hyggede og lagde planer, mens de sidste julegodter blev fortæret.

Vi ser frem til 3 ture i teatret hen over januar og februar...

Det er vigtigt med socialt samvær hørte jeg i Sundhedsmagasinet.
Nu har jeg fået dagens dosis.😉

Hjemme sidder jeg og kigger på disse kasser.
Der er gravet frem under sengen, hvor de havde været "på lager" i adskillige år.

Der var en plan om et slumretæppe..

Jeg tror, jeg må i gang med synålen igen.
Jeg trænger til afveksling fra strikketøjet.
Min højre skulder er træt...

Jeg har gang i en blå blue af Alpakka Silke.
For 3. gang...

Den blev for stor og for lille og nu prøver jeg en gang til...

Det er et let/vægtløst og "hjernefrit" strik indtil videre...

Jeg var begyndt på Fez... men jeg er kørt træt i mønsterstrik lige nu.
Noget jeg troede aldrig kunne ske!

2 kommentarer:

  1. Ja sikke et snevejr vi havde i går formiddags. Min genbos bil havde stadig sne på ruden da jeg gik i seng i går aftes. Han havde nemlig ikke været på farten i går, min egen bil var.
    Jeg tror på de vise ord du har fået med fra sundhedsmagasinet. Nogle har behov for store doser, og andre små.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da helt vildt med det sne. Godt det stoppede i tide!
      Det var en god udsendelse.. Og jeg kan mærke hvor meget det giver at mødes med familie, venner, netværk.. Bare jeg gør det i passende doser!

      Slet