mandag den 19. november 2018

Knitting is my yoga.

I de seneste uger har sygdom, indlæggelse og behandling fyldt meget.
Erik har været træt. Sovet meget. Koncentration og hukommelse har været påvirket.
Påbegyndt ny medicin... nu håber vi på, at det kan give ham flere kræfter og livskvalitet.

Meget tid er brugt på at vente.
Det er blevet til endnu et par sokker!

Jeg bestilte og modtog en dejlig pakke garn fra Knit We Do.
Der er altså noget specielt ved en personlig hilsen.
Jeg fik jo rabat i forbindelse med Sokkebootcamp 2018.

Nu er der garn til mange timers "yoga".



Jeg har også købt nogle nye rundpinde.
Jeg vil eksperimentere med de forskellige pindetykkelser.
Ofte synes jeg, det er bedst med 2.75 i stedet for 2.5.

Gitte var hjemme i weekenden.
Hun lavede mad til os. Bagte boller. Lavede smørechokolade.
Og så hyggede vi os...
Fik flyttet rundt på møbler og hentet julepynt/træ op fra kælderen.
Nu kan jeg gå i gang med at jule, når jeg har lyst!

Resterne af kartoffelmosen blev til en gang Brændende Kærlighed i går aftes.

Efter Kreative dage i Fredericia d. 28.10.2018 fik Gitte syet juletræstæpper/små duge.
Jeg syede kanterne færdig d. 2.11. og nu er disse blevet afleveret.

Jeg måtte ikke vise dem før nu!!

Lilla, fordi det er advents farve.

Modtagerne af vores teamwork blev meget glade😃😃😃


2 kommentarer:

  1. Øv med sygdom og et helbred der svigter. Krydser fingre for december bliver en rimelig stabil mdr. Jeg har fået købt te kalenderen, ved ikke om du har fået din hjem? Det at skønt at være lidt på forkant, du har jo fået julepynten hentet ned.
    Dejligt med lidt nyt til dine "yoga" stunder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi krydser også fingre for at det nu kan gå fremad og vi kan få en stabil og god periode.
      Jeg har fravalgt te kalenderen i år. Købte lidt te hos Perchs, som jeg vil nyde.
      Ja, jeg har lært at det er godt at være et skridt foran, hvis det er muligt!

      Slet