onsdag den 29. juli 2020

En særlig dag...

I går var en særlig dag.
En mindedag.

Med tændte lys.
Og en tur på kirkegården.💔
hvor Peter satte den smukke buket.
Et stille kram.. og en stille tåre...

Nærvær og samvær. SMS hilsner.
Søde beskeder på facebook og instagram,..
TAK - de varmer sjælen.

Jeg har det godt til hverdag. Jeg er glad for, at jeg er flyttet ind til midtbyen i en dejlig lejlighed.
Men der er da momenter, hvor tankerne overhaler mig inden om.. eller jeg læser noget, hører noget musik, ser et maleri... 😥
De øjeblikke, hvor sorgen rammer og man lige skal tage en pause og finde fodfæste igen

Hjem til kaffe og snak.

Hygge i Japan mode...

 
Lækker sushi. 🥢
Jeg er blevet ret glad for den sushi, vi får fra vores lokale Sushimania.
Jeg øver mig stadig i at styre pindene... men det går da bedre og bedre!
Peter leverede en Tegn og Fortæl om det fascinerende land, kultur og skriftsprog..
da vi var godt mætte efter "pindemaden".

Det blev en god dag.

I dag har bare være efterårsagtig ... blæsende og masser af byger...

Ikke vejr til andet end indendørs hygge og tv!

Jeg har fundet mit Japansjal frem, inspireret af gårsdagens snak.


Rejsedrømmene omsat i varm uld er taget i brug!!!

Det er godt, jeg har både drømme og strik😉

Ingen kommentarer:

Send en kommentar