mandag den 31. august 2020

Til broderidag på Blicheregnens Museum i Thorning. Årets Kalender ... og samvær med veninderne..


Store Broderi dag på Blicheregnens Museum i Thorning.

Underviser By Heegård der bød alle velkommen

En skøn eftermiddag tilbragt i skyggen under det store træ på gårdspladsen..

Fine Kits og fristelser i tråd mm.

Godt at få hjælp fra Heegård


Intenst arbejde med franske knuder, drizzle stitches, vævet picot.. til en margueritbroche.

Dette billede er målet...🤩

Og dette billede viser hvad jeg nåede! 😉


Dagen efter modtog jeg årets broderi kalender fra Håndarbejdets Fremme.

Det er Tille, der står bag designet og der er så mange skønne motiver der kan bruges til lige hvad fantasien rækker til!


Signeret udgave....
Større bliver det ikke!!

Samme dag nød jeg nogle skønne timer med min netværksgruppe.

På terrassen ved sommerhuset bød værtinden på kold hvidvin og skaldyr.

Snakken gik om både alvorlige emner og sommermild latter i solskinnet.


Næste eftermiddag var jeg i biografen med en anden veninde ..

Vores mand i Amerika.
Tankevækkende og fængslende.
Skuespillerne leverede stof til mange overvejelser om personerne og deres handlinger.

Vi nyder vores nye biograf BIG BIO.
Lækre lænestole og super god lyd.
Nu kan vi holde ud at der altid er HØJ lyd til film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar