onsdag den 25. august 2021

Billeder på væggene...


Jeg havde lavet en huskeliste til ruten i IKEA!
Vi fandt både billeder og selvklæbende ophæng...

Den slags kan også købes hos Jem og Fix, Bauhaus m.fl.
Tesa og 3M har lavet kroge til forskellige "vægtklasser"...


Da vi nåede hjem til mig efter vores udflugt, hjalp Gitte med at hænge de færdigmonterede billeder op.

Først på endevæggen...
Motiverne valgt for at give farver og varme..


Ude i entreen kom "fodspor i sandet" ...


I stuen skulle vi have styr på hele 3 billeder!!
Det krævede al den hjernekapacitet, vi havde tilbage...
Men vi klarede det!

Jeg har valgt billeder på lærred, for bedring af akustikken.


Jeg fortsatte om mandagen.
Familiebillederne kom op.


Mine forældre og bedsteforældre.


Og det sidste billede fra IKEA, kom op i gæsteværelset.


Kniplepigerne kom op i Krearummet.
Her ligger rammerne til fuglebroderierne...


Fidusen i al min effektivitet ligger i Nano Tape, købt i Kvickly.
Nem at anvende.


Klistrer godt!


Smart, når man lige vil se op ophængningen passer til placeringen..
Eller til at fiksere ledninger mm..


Men er også besværlig at få rullet af igen!!!
Kan løsne tapetet, hvis man bare hiver ud af...
Faktisk er det ikke beregnet til brug på tapet! 


Billederne af ungerne fra børnehavetiden kom op.

Og mit TV tæppe kom op på væggen igen.
Midlertidigt. Jeg har et billede, der skal monteres ramme og hænges op der. 
Gitte og jeg har snakket om, hvorvidt akustikken forbedres yderligere, hvis der sættes f eks. noget lammeuld e.l ind i rammen bag billedet? 


Jeg skulle have besøg af min netværksgruppe.
Jeg fik blomster og hjemmelavede lækkerier i "første besøg gave"
Nu flytter du ikke igen inden næste møde, vel??

Vi er alle udfordret på hørelsen.
Vi hyggede og SNAKKEDE i 4 timer...
Og jeg blev ikke totalt smadret i hovedet, som jeg plejer! 😵
De andre var lige så tilfredse med akustikken 😀

Det gør så kæmpestor en forskel, at det tæppe hænger bag spisebordet og billeder hænger på væggene.
Jeg er nærmest lykkelig!!! 😍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar