fredag den 27. august 2021

Ingen Dikkedarer...


Jeg havde Ingen Dikkedarer med på ferie.
Jeg strikkede, mens Gitte sad med sit Diamond Painting.

Det var virkelig ingen dikkedarerstrik.
Havde nået at få delt i ærme/krop... og så er det bare rundt og rundt og...


Hjemmer igen..

Jeg skulede til garn beholdningen..


Et nøgle Isager Highland rækker fra maskemarkøren og ned....

Mon der er nok i den petrol eller skal jeg overveje noget stribeetellerander for at få det grønne ekstra garn til at passe ind....???


Ærmestrik...


Jeg tror, det går...

Hvor lang skal den så være...
Eller hvor lang kan den blive?


Lang nok!

Ingen dikkedarer str M, da jeg ikke ville have en stor løs bluse.


Den vejer 315g 
4 nøgler Isager Highland 
og resten er Isager Alpaca 1.

Let og blød..


Modifikation: Jeg strikker flere venderækker for at få en dybere halsudskæring.
Og den måtte gerne være endnu dybere....

2 kommentarer:

  1. Du har laget en fantastisk rekke bilder ... det er morsomt å se på.
    Fin klassisk genser ... du vil elske å bruke den. Jeg liker fargen.
    Mange hilsener til deg. Ha en fin helg. Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Viola 😀
      Det er just en genser, der kan bruges til mange outfit.
      Og vejret er blevet efterårsagtigt her... så dejligt at have en lun genser klar.
      Go helg til dig også 💞

      Slet