lørdag den 1. januar 2022

1.1.2022. Godt Nytår.

 


Vi kom godt ind i det nye år.

Stille og roligt.

Gitte kom her d. 30.12. og vi hyggede med aftensmaden og håndarbejde...


Jeg har da fået lavet en lille stjernevrimmel her i december.


d. 31.12. blev juletræet pakket ned.


Nisserne og guldet får lov at blive lidt endnu.

Ellers bliver det for tomt og bart!


Gitte gik i køkkenet.


Jeg dækkede bord.

Drengene kom...

En kom med salat og en med is til dessert..

Vi spiste nok lidt for meget!

Men snakken gik og da vi nærmede os kl. 24 blev tv tændt, så vi kunne skåle og ønske hinanden et godt nyt år.

Og håbe det bliver bedre end det gamle.


Mit best9 fra instagram rammer egentligt meget godt...

Det blev et år med savn, restriktioner og strik!


Udenfor blev der fyret krudt af. Men disen skjulte meget.


Jeg blev også færdig med min pude i det gamle år

Jeg faldt bare for den tekst!


Jeg er ikke så vild med det grove stof.

Det er ok til puden, men min smag er mere til hørlærred og DMC amagertråd..


Teksten kunne også være sjov at brodere i Petit Point med kontrast farver i bunden...

Ideer er der stadig nok af...


Dagen er godt i gang...

Vasketøjet er sorteret.

Vaskemaskinen er i gang med første hold.

Der kommer nytårskoncert i TV.


Godt nytår til alle 🎉✨🎉





10 kommentarer:

  1. Kære Anne. Rigtigt godt nytår. Det er meget dejligt at følge dig, og det er helt utroligt så meget du kan nå. Faktisk spottede jeg dig i Operaen til Den glade Enke 2.0. Jeg sad på balkonen, og du var på de første rækker på gulvet. Hyggeligt at Danmark på mange måder er et lille land. Kh Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår, Anette 🌟
      Glæder mig, at du læser med herinde.
      Hvor pudsigt, at du kunne se mig i Operaen... Mellem så mange! Ja, Danmark er lille og dejligt overskuelig 😃
      Kh Anne

      Slet
  2. Og et godt nytår til dig også!
    Den pude burde jeg lave til min mindste søster - men jeg tror ikke, hun vil synes den er morsom, for den rammer lige spot on :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber, I er kommet godt ind i det nye år.
      Lidt selvironi skader jo ikke... Jeg tror, vi alle har en splint af den holdning!
      Meeen der er jo nogen, der har forfinet stilen!!!

      Slet
  3. Godt nytår til dig :-) Du og Ellen er de mest flittige håndarbejdskvinder, jeg kender :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår 🌟💕
      Jeg har det bedst med noget i hænderne! Jeg forsøgte at holde fri, mens Gitte var hjemme og jeg havde hende at snakke med. Der gik ikke mange timer før jeg fandt noget nørkleri frem 😉
      Så kunne jeg slappe af😇

      Slet
  4. Godt nytår, omend lidt sent, men bloglæsning sker lidt sporadisk.
    Det er så inspirerende at følge med her - du får usandsynlig meget fra hånden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde 🌟
      Jeg er glad for at kunne give inspiration 😃 Jeg har det bedst med håndarbejde i hænderne, når jeg sidder og ser tv!

      Slet