lørdag den 29. januar 2022

Hørelse og probl.. udfordringer!!!!


Normalt er jeg ret rolig og positiv..

Og glad for mine nye høreapparater..
Og glad for at få hjælp fra det offentlige..

For 3 uger siden gik ledningen/slangen på min venstre prop i stykker.
Det er mit HØRE-ØRE!

Jeg havde heldigvis en reserve med for lille ventilationskanal fra forviklingerne i november!


Kontakt til Viborg. Vente på at der ringes tilbage.. hvad der ikke skete...
Ringe og spørge.. Hun var syg.. ringer på mandag ...
Vi fik en snak om prop, type, ventilationskanalens størrelse (meget vigtigt med største åbning) 
Og hun ville bestille 2 nye, de kan jo gå i stykker og så er man prisgivet. 
Ugerne gik... 
Kontakt til Viborg.. Jamen det kan tage op til 3 uger!!!

Altså... 3 uger med dårlig hørelse OG meget hovedpine fordi dårlig og skæv lyd giver spændinger og hovedpine/migræne.


Så lige nu....... 
 🤬

Jeg er træt.....
Mega TRÆT...

Har hentet min pakke fra Post Nord.
Og nu har jeg 2 propper..
1 med lille hul og 1 med en rille i kanten!

Jeg er træt.. TRÆT!
Nej.. Sur og RASENDE! 
Bander og svovler..


Hvor svært kan det være at få 2 propper med stor ventilationskanal?
GRRRRRR 🤬😡🤬😡

Der er også forskel på den lille "vinge". Det betyder dog ikke noget. Selvom den brede sidder bedst.

Ringer på mandag...
Skulle lige rase ud!

Humøret passer til vejret: Stormfuldt

2 kommentarer:

  1. Hvorfor er det så svært, mon?
    Det er nok meget godt at vente med at klage til på mandag, så du kan nå at lande igen.
    Det er for nemt og for fristende at lade vores vrede gå ud over nogle sagesløse personer.
    Jeg håber du når at trænge igennem og få det rigtige tilsendt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hjælper at få sat ord på. Og slå i dynen.
      Nu fokuserer jeg på, hvad der er sket, gået skævt... Og hvad vi så kan gøre.
      Håber på en hurtig løsning.. 3 uger er forbistret lang tid.. Oven i de foregående 3 uger med træthed og hyppig hovedpine.

      Slet