lørdag den 5. februar 2022

Fortsættelse følger....


Jeg fik snakket med ørepropteknikeren.

Stor undren.. Hun har bestilt korrekt iflg papirerne.
Det kunne jeg også se i papirerne

Kan du ikke sende propper, papirer og den defekte prop...
Jo... jeg pakkede det hele sammen og besluttede mig for at køre til Viborg med pakken og spare min. 2 dage med posten!
Udregnet benzinpris mellem 65 og 70 kr... Portoen 65kr!!


Jeg har testet mit nye grej fra IKEA.
Pepprig. Det er altså godt.

Det er nemt at komme under og omkring møblerne med svaberen.

Vinduesskraber/renser er effektiv. Også i bilen!
Gode fiberklude.

Rart, når det er nemt at gøre rent



Garn fra indkøb og kasser.
Strikkeprøve.
Plan: Oyster af Sanne Fjalland.

Der er forskel på garntykkelsen i de grønlige farver... Overvejer hvilken der passer bedst...

Man skal jo være klar til næste projekt..😇




Vi er i gang med at bruge vores kalenderlåger.
EKTE gav en dessert..
Lækker aftensmad på en mandag!


Og en hyggelig onsdag med veninderne.

Frokost pizza, også kalenderlåge, hos Sprød


og derefter op til kaffe og kage 😋

God tid til snak og til at lægge planer for næste tur.

Morgenhygge med levende lys.
Min Bargello pung er ikke kommet videre

Jeg finder mere ro med strikketøjet..
Og Siesta vokser fint nedad..


Det er strikke-hygge-kaffe-vejr

Og kurvene med projekter lokker...
Uhhh.. Jeg har lyst til at starte op...


Men indtil videre er jeg monogam med Siesta.

Den er nået til ribkanten og italiensk aflukning.


Jeg måtte bestille manglende skuffedele på IKEAs hjemmeside.
De lå ikke på hylderne og ingen kunne se hvor de gemte sig. Og kunderservissen kunne ikke se hvilken anden IKEA, det var hjemme hos!😡

Jeg kunne endelig hente pakken fra PostNord.


TAK for hjælpen 💖

IKEA kommoderne er nu samlet og står nu som sengeborde på værelserne.


Og vinduerne kan åbnes!


Pappet kommer i kontaineren... når der er plads
Jeg fatter ikke at "folk" ikke klapper kasserne sammen, så kunne der være enormt meget mere...

De store IKEA poser er suveræne til uhåndterbart slæb!


Fordelen ved at bo i lejlighed 😀

til service kontoret... Der kommer en ejendomsfunktionær i morgen...

Nye batterier i røgalarm, gulvvarme og hoveddør!

Ahhhh 😀😀😀


Ingen kommentarer:

Send en kommentar