mandag den 2. december 2019

2. december. Koldt, glat.... Der saltes i indkørslen.

Det regnede i går aftes og med nattefrost bagefter...
Fliserne så ud, som om de var glaserede!

Der blev købt en spand salt og så ellers strøet ud med løs hånd.
Nu håber jeg, folk kan færdes derude uden at komme til skade.


Det var en smuk morgen.

Og hyggeligt inde i varmen!
Kalendernissen gav mig en pakke fine servietter.
Og Erik fik en lighter.
Dagens te

Rund smag, men jeg synes kokos delen er for fremtrædende.

Jeg købte nogle fine teposer, da jeg handlede hos Tante T i Torvehallerne.

De er nemme at have med at gøre.

Jeg har ikke set den type før....
På IG har jeg så lige fået at vide, at de også forhandles her i Holstebro! 😀


Jeg har taget julekruset i brug.

Jeg bliver i godt humør af at se på Wrendale Designs fine streger.

Da nisserne kom op, ledte jeg efter abernes tøj...

Men det lå ikke i julekasserne, gemmekasserne.... eller strikkekasserne...

I dag fik jeg øje på dåsen i reolen! 🙄

Nu har Kay og Boje fået hue og halstørklæde på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar